مطالب مرتبط:
قانون واردات خودرو به هدف نخورد
وزارت کشور هم مجاز به واردات خودرو شد
عجیب اما واقعی؛ وزارت کشور هم مجاز به واردات خودرو شد
واردات و ترخیص 2000 دستگاه خودرو توسط وزارت کشور
خبر جدید درباره واردات خودرو /مصوبه تازه ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 10:052024-02-09اقتصادي

 قانون واردات خودرو به هدف نخورد


عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه قانون واردات خودرو به درستی اجرا نشده است گفت: قیمت خودروهای وارداتی به گونه ای است که عموم مردم امکان خرید این خودروها را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علیرضا سلیمی درباره واردات خودرو، گفت: علاوه بر اینکه خودروهای داخلی کیفیت ندارند، قیمت آن ها نیز روزبه روز افزایش پیدا می کند، در واقع نه قیمت خودروهای داخلی معقول است و نه کیفیت آن ها انتظارات را برآورده می کند که علت این وضعیت وجود انحصار در خودروسازی های داخلی است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که بازار برای کالایی انحصاری شود، تولیدکننده نه برای ارتقای کیفیت تلاش می کند و نه برنامه ای برای منطقی کردن قیمت ها خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرد اما دولت آن را اجرایی نکرده است؛ هدف از قانون این بود که اقشار متوسط جامعه بتوانند خودروی خارجی را با قیمت منطقی خریداری کنند اما تعرفه در آیین نامه واردات خودرو به نحوی تنظیم شد که خودروی اقتصادی وارد نمی شود.

دولت باید با نگاه به سبد درآمد خانوار خودروها را به دست مردم برساند این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی به گونه ای است که عموم مردم امکان خرید این خودروها را ندار


برچسب ها: واردات خودرو - خودرو - واردات - خودروها - خودروهای داخلی - قیمت خودروهای وارداتی - قانون
آخرین اخبار سرویس:

 قانون واردات خودرو به هدف نخورد

 قانون واردات خودرو به هدف نخورد